Tim slăbire


tim slăbire

In principu aceasta dieta de slabit pleaca de la principiul ca trebuie combinate pe toate mesele alimente bogate in proteine, leguminoase si zarzavaturi. Unii nutritionisti sunt de parare ca de fapt, în regimul de slabire "corpul de 4 ore", Ferris nu a descoperit nimic nou, ci pur si simplu sistemul în sine nu tim slăbire nimic mai mult decat o versiune de tranzitie a dietei Paleo de L. Kordeyna, cu toate ca aceasta din urma nu respecta zilele de incarcare. Ceea ce este important in dieta de slabire a lui Ferris este sa repetati mesele si sa respectati un orar fix, astfel încat corpul se se obisnuiasca în timp cu acest ritm si sa nu retina grasimi.

tim slăbire

Un alt sfat de bun simt si important de urmat este sa tineti dieta fara sa spuneti nimanui, sa va laudati. Omleta din 3 albusuri de ou sau din oua intregi daca sunt ecologice sau naturale, adica de la tararosii si fasole tim slăbire la conserva Atentie, fasolea alba este interzisa, cea rosie este recomandata.

Salata cu rosii, castraveti, fasole verde, morcovi, telina si fasii de pui, vita sau peste la gratar.

tim slăbire

Peste la abur cu broccoli si linte. Puteti si chiar dieta o indica ca o zi pe saptamana sa va faceti de cap. Manancati orice vreti si inca ceva in plus.

tim slăbire

Ciocolata, dulciuri, alcool Se pare ca un aport mare de calorii o data pe saptamana impiedica organismul tim slăbire isi stocheze grasimi, asa cum se intampla de obicei in dietele cu restrictii calorice pe termen lung.