Slabit in 3 zile. Dieta japoneză. Cum să slăbești 3 kg în numai 3 zile!


Al doilea semestru al anului şcolar va începe luni pentru prima dată fără perioada de vacanţă după primul semestru, care s-a încheiat astăzi.

slabit in 3 zile

Dieta japoneză. Cum să slăbești 3 kg în numai 3 zile!

A doua zi de dieta militara

E știut că japonezii au cel mai mic procent de persoane supraponderale, iar acest fapt se datorează faptului că urmează un regim alimentar foarte riguros şi sănătos. Dieta zilnică a japonezilor se axează pe consumul de orez, peşte şi multe legume şi fructe, servite încet şi în porţii mici. Dieta japoneză, ca program de slăbire rapidă, trebuie ţinută minimum trei zile și maximul 10 zile, garantând pierderea a câte unui kilogram pe zi în primele 3 zilei și a 0, până la 1 kg pe zi, în următoarea săptămână.

Asta înseamnă 3 kilograme, dacă ții dieta de 3 zile și 6, până la 10 kg, dacă ții dieta de 10 zile. Ce ai voie să mănânci? Slabit in 3 zile Pe parcursul dietei japoneze va trebui să consumi cantităţi mari de orez pe tot parcursul zilei, aproape la orice masă, inclusiv la micul dejun, adică aproximativ de şase ori mai mult decât mănâncă un european. Orezul trebuie pregătit fără ulei sau unt.

Orezul are puţine calorii şi conţine carbohidraţi complecşi, care îţi oferă o senzaţie de saţietate pentru mai mult timp.

Iată care este planul pentru cele 3 zile de dieta militara:

Totodată, consumul de orez te fereşte de depunerile de grăsime pe abdomen şi fese, cauzate de obicei de consumul de dulciuri. Legumele Ardeii graşi, ardeii iuţi, salata, ceapa, roşiile, ridichiile, morcovii, spanacul, ciupercile sau sfecla sunt numai câteva dintre legumele pe care japonezii le includ în dieta lor zilnică.

Ei le prepară în diverse moduri, fierte în sos, prăjite sau fierte la abur, pentru a-şi menţine calităţile nutritive. Pentru dietă se recomandă pregătirea lor pe grătar sau la abur, iar pe viitor nu uitați să le includeți din plin în alimentația zilnică.

Dieta militară: slăbeşte 5 kg în 3 zile. Exemplu de meniu complet

Peşte Este recomandat un consum cât mai mare, iar peştele să fie cât mai gras: somon, ton, dar şi macrou, sardine sau hering.

Se preferă un pește foarte bogat în acizi graşi Omega 3, slabit in 3 zile că menţine sănătatea inimii şi îmbunătăţeşte circulaţia sangvină, oferind în acelaşi timp şi o stare de bine.

🍀 Cum să scapi de burtă în doar 3 zile? Sfaturi pentru o slabire rapidă - Eu stiu TV

Pe parcursul dietei nu ai voie să consumi carne roşie, care conţine grăsimi saturate, deoarece se ştie că un consum excesiv de carne roşie provoacă obezitate şi boli cardiovasculare. Soia Se va include în dietă, dar cu moderaţie!

Meniu complet dieta cu oua. Slabesti usor 3 kilograme in 3 zile

Uscată sau sub formă de boabe, soia este un excelent înlocuitor al cărnii, reprezentând o sursă foarte bună de proteine. Ea nu conţine grăsimi saturate.

slabit in 3 zile

Deserturi Desertul admis este salata de fructe. În funcţie de sezon, ea conţine fructe asortate, frumos aşezate pe un platou.

În această perioadă, respectă următoarele reguli: · Consumul de alcool trebuie redus la minimum sau absent.

Ce este dieta de urgență de 3 zile?

Planul de dietă, pentru 3 zile: Ziua 1 Ziua întâi este ziua dedicată orezului. Se fierb aproximativ de grame de orez în apă fără sare, iar după ce se răceşte se adaugă sucul proaspăt al unei jumătăţi de lămâie sau un măr dat pe răzătoare. Orezul preparat în acest fel se împarte în porţii mici, patru sau cinci, care se vor consuma pe parcursul întregii zile.

slabit in 3 zile

Ziua 2 Ziua a doua este ziua dedicată consumului de peşte. În această zi trebuie să consumi aproximativ de grame de peşte, somon, macrou, ton, sardine sau hering, fiert sau preparat la grătar. Peştele se împarte în porţii cât mai mici, aproximativ egale, şi se va consuma pe parcursul întregii zile.

slabit in 3 zile

Ziua 3 În cea de-a treia zi se va consuma tot orez fiert, ca şi în prima zi, iar dacă doreşti îl poţi prepara amestecat cu legume, bineînţeles, tot fără sare.