Slabeste cu postul intermitent. FASTING INTERMITENT: dieta de slabit cu beneficii metabolice


Care sunt argumentele contra fasting intermitent? Fasting intermitent: ce este? Fasting intermitent este un tip de dietă cu restricție intermitentă de calorii. Cu alte cuvinte, este un termen modern care descrie perioadele de post practicate în diverse variante. Dieta postului intermitent nu se bazează pe alegerea sau excluderea unui anumit tip de alimente.

  • Dieta 0 carbohidrati
  • Va ajuta salsa să piardă în greutate
  • Arome de slăbire penipu seric
  • Lamaia slabeste rapid
  • De ce la un moment dat nu mai scad in greutate?
  • ro. › articles › dieta-va-poate-ajutaDieta vă poate ajuta postul intermitent să vă slăbească.

Nu este o listă cu alimente permise sau interzise. În schimb, se bazează pe alegerea intervalului de timp în care ne hrănim. Tot ceea ce mănânci în 24 de ore trebuie să concentrezi într-un interval de timp, de obicei același.

Pastile de dietă precum fastin. Totul despre postul intermitent (intermittent fasting)

De exemplu, dacă alegi să mănânci într-un interval de 8 ore, de la Sau dacă alegi să mănânci dimineața și la prânz, până la micul dejun următor poți practica fasting timp de 16 ore. Fasting alternativ înseamnă că o zi mănânci ceea ce dorești, o zi 24 ore faci fasting.

slabeste cu postul intermitent

Este o variantă mai greu de practicat. Slabeste cu postul intermitent sunt puține studii pe acest tip de dietă, rezultatele obținute sunt încurajatoare atât în ceea ce privește scăderea în greutate. Nu sunt de neglijat nici beneficiile metabolice: scăderea LDL-colesterol, scăderea trigliceridelor, controlul glicemiei, diminuarea rezistenței la insulină. Ce este fasting modificat?

2 kg pierdere în greutate într-o săptămână

Fasting modificat este varianta cel mai ușor de aplicat. Este varianta care seamănă cel mai mult cu postul practicat din motive religioase, în care miercuri și vineri ai niște restricții. Doar că la fasting restricțiile sunt la numărul de calorii pierde burta gras xhit nu la tipul de alimente.

slabeste cu postul intermitent

Cea mai cunoscută dietă de fasting modificat este dieta în care 2 zile pe săptămână practicăm fastingul, iar celelalte 5 ne hrănim normal. Care sunt argumentele pro fasting intermitent? Chiar și dieta mediteraneană trebuie studiată ca principii de bază dacă nu aparții zonei mediteraneene. Ce evităm? În cazul postului intermitent este suficient să ne stabilim zilele sau orele de post, fără să ne preocupăm de tipurile de alimente.

Evident că varianta ideală este ca în intervalul în care mâncăm, alimentația să fie cât mai echilibrată și alegerile să fie din cele sănătoase.

slabeste cu postul intermitent

Dar, în orele sau zilele în care alegem să mâncăm, nu trebuie să căutăm să compensăm perioada de post ca și cantitate și număr de calorii. Deci, cel puțin din ceea ce se știe până în prezent, fastingul este de ales ca dietă de slăbit slabeste cu postul intermitent dacă urmărești și celelalte beneficii pe care le aduce.

Mai ales că efectul de scădere în greutate este mai evident la tineri decât la vârste mai înaintate. În schimb, postul intermitent ar putea fi mai ușor de practicat decât alte diete de slăbit.

Alte articole din aceeași categorie: Ce este metoda de slăbit fasting? Metoda de slăbit fasting este o metodă folosită de diferte vedete.

Motivul principal este că nu necesită excluderea anumitor alimente și nici calculul strict de calorii. La aceștia s-a observat reversia rezistenței la insulină. Efectul a fost menținerea unui bun control al glicemiei și, chiar, renunțarea la tratamentul cu insulină.

Înstudii care au inclus mai multe persoane au concluzionat că rezultatele pozitive sunt clare: greutatea scade, controlul glicemiei este mai bun.

Autor: Dr. Totul despre postul intermitent in cat timp slabesti 5 kg Despre postul intermitent sau cum am slăbit 10kg în două luni Posted by prezentulperfectsimplu on September 23, De vreo 3 ani, după a doua naștere, mă lupt cu niște kilograme vreo 15 mai exact de care vreau să scap. Vă spun de la început că nu sunt o persoană supraponderală așa că faza asta cu slăbitul s-ar putea să nu fie chiar relevantă din punctul de vedere al multor persoane. Ideea e că până la 25 de ani am avut în jur de 50 de kg 1,67m înălțime.

Același efect poate fi obținut și cu restricția constantă de calorii, dar postul intermitent ar putea fi o variantă mai ușor de adoptat. Dar și prin efectele pozitive de combatere a hipertensiunii, dislipidemiei și diabetului. Se știe că proteina C reactivă este un bun barometru al inflamației. Valorile ei în sânge ne orientează și asupra cauzei destul de corect.

Postul intermitent nu-i tocmai așa de sănătos cum credeai

Varianta numită proteina C reactivă ultrasensibilă ne indică și riscul cardiovascular. Postul intermitent a dovedit că poate reduce valoarea proteinei C reactive, ceea ce înseamnă reducerea inflamației.

Cum a slăbit Oana Roman 20 de kilograme: Post intermitent de 16 ore

Efectul a fost mult mai vizibil la persoanele cu obezitate studiul a inclus și persoane cu greutate normală. De asemenea, perioada de practicare a fastingului a fost de peste 8 săptămâni.

FASTING INTERMITENT: dieta de slabit cu beneficii metabolice

Pot apărea: lipsa de energie, durere de cap, senzație de frig, constipație sau modificări ale dispoziției psihice. Dar efectele au fost observate la un număr mic din persoanele incluse în studiu. Foamea a fost principalul fenomen semnalat în prima săptămână de dietă.