Program de slabit in 7 zile


Vladislava Cum să slăbești, slăbire, dietă, diete, știri, listă de diete, revizuirea dietei. Pierderea a kg nu este o problemă: este suficient să aranjați câteva zile de post, răsuciți hula hoop și beți laxative. Dar dacă mai lipsește ceva mai mult pe cântare înainte de figura râvnită? Ne dăm seama cum să slăbești cu 7 kg cu și fără diete și, de asemenea, dacă este posibil să faci fără sport.

SLĂBEȘTE ÎN 7 ZILE/ ZIUA 2 / ANTRENAMENT PENTRU SLĂBIT [HD]

Alegem un program de acțiune în funcție de cât timp intenționați să slăbiți. Pur și simplu nu visați să o faceți în mai puțin de 5 zile. Chiar și această perioadă va fi critică și nedorită. Metodele expres sunt pline de probleme de sănătate și o revenire rapidă a kilogramelor pierdute.

Cea mai bună opțiune pentru o astfel de cifră este de săptămâni. Dacă în timpul pierderii în greutate vă simțiți rău, abandonați program de slabit in 7 zile aleasă și revizuiți sistemul nutrițional, programul de antrenament sau cursurile de proceduri. Trebuie să alegeți o dietă strictă și să vă pregătiți pentru o grevă a foamei de cinci zile.

program de slabit in 7 zile slabire 32 ani

Dintre toate opțiunile disponibile, oferim trei dintre cele mai eficiente. Pe apă și pe pâine Se presupune că consumă litri de apă pe zi, iar în loc de mese - sandvișuri făcute din pâine neagră sau integrală și un strat cu conținut scăzut de calorii, dar hrănitor.

Poate fi roșii, salată, caviar de dovlecei, morcovi rasi, brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsimi, mere, o farfurie cu carne slabă. Fructele neindulcite sunt permise ca gustări.

program de slabit in 7 zile povești de slăbit mame

Grapefruit Puteți folosi grapefruit ca arzător de grăsimi. Chefirul cu conținut scăzut de grăsime program de slabit in 7 zile va direcționa acțiunea asupra adipocitelor și nu asupra mușchilor. De îndată ce li s-a făcut foame, au mâncat ½ din fructe și l-au spălat cu un pahar de chefir. Pe ceai verde Ceaiul verde poate acționa atât ca arzător de grăsimi, cât și ca diuretic ca parte a dietei. Dar afectează tensiunea arterială și activitatea inimii, astfel încât norma zilnică nu depășește 5 căni și fără zahăr.

Sunt permise lămâia, laptele, ghimbirul, scorțișoara, mierea. Fructele și legumele vor fi utilizate ca produse auxiliare.

program de slabit in 7 zile l arginina ajută să piardă în greutate

Sport În ciuda faptului că te vei simți în mod constant somnoros din cauza lipsei de carbohidrați și a lipsei de energie pentru antrenamentele intense, este pur și simplu necesar să faci mișcare. Sala de sport este opțională, pentru că a rămas prea puțin timp, puteți lucra la siluetă acasă. Zilnic: faceți exerciții dimineața timp de cel puțin 15 minute într-un ritm intens; răsuciți hula hoop timp de 15 minute; balansați presa; stai în bară cât timp poți rezista ; după-amiaza, efectuați un set de exerciții pentru pierderea în greutate: răsucire, îndoire, ghemuire; seara, mergeți cel puțin de minute.

Idei de meniu Trebuie sa mananci 3 mese principale in fiecare zi, doua gustari, iar cina sa fie luata mereu inainte de ora 7 seara. Idei pentru micul dejun: 8 dimineata O salata de fructe dintr-un mar, o para, o portocala si o lingura de migdale. O salata din o rosie, un castravete, un ardei si cateva crutoane din paine integrala sau de secara O felie de paine prajita, 50 de grame de branza tofu, un ardei mic si un pahar de fresh de portocale. Idei pentru gustare: 11 dimineata 3 linguri mix de nuci si seminte 1 fruct la alegere Un smoothie din fructe sau legume.

Dacă a doua zi după o astfel de activitate fizică simțiți durere la nivelul mușchilor, determinați puterea acesteia: tolerabil - faceți acest program pentru toate cele 5 zile; de nesuportat - excludeți bara, abdomenul și setul de exerciții din a 2-a și a 4-a zi.

În plus 5 zile este o perioadă prea scurtă pentru a pierde 7 kg simultan. Prin urmare, doar sportul și dieta nu vor fi suficiente. Ce să mai fac? Poartă articole de îmbrăcăminte. Alternativ, înregistrarea.

Dieta de post: 7 zile si mai putine kilograme

Începeți maratonul de cinci zile cu o curățare de clismă și o zi de post. Faceți împachetări anticelulitice și luați băi de sare sau sodă. Utilizați produse cosmetice pentru celulită și vergeturi. Luând toate aceste măsuri, nu uitați pentru program de slabit in 7 zile minut că cinci zile pentru a pierde 7 kg nu sunt suficiente și acest lucru centru de slăbire allahabad un pericol pentru sănătate.

Prin urmare, la cea mai mică stare de rău, această întreprindere ar trebui abandonată și timpul ar trebui găsit pentru o perioadă mai lungă. În timpul săptămânii Mulți oameni consideră normal să slăbească 1 kg zilnic.

Pe baza acestei aritmetici simple, pierderea a 7 kg într-o săptămână este o opțiune excelentă. De fapt, nutriționiștii avertizează: pierderea în greutate sigură este de a pierde de ce nu slabesc cu regenon kilogram în 7 zile. Toate celelalte le numesc o batjocură a corpului. Și totuși, există situații în care este pur și simplu necesar. Dezvoltăm un plan de acțiune cu privire la modul de a ordona cifra într-un timp atât de scurt.

Ce poți alege? Babushkina Limită aportul caloric zilnic la 1.

Dieta Indiana Pentru 7 Zile

Principala regulă de selecție a produsului este un minim de carbohidrați și grăsimi. Baza dietei este alimentele și legumele proteice. Recomandat sportivilor și bărbaților.

Hrişcă Potrivit numai pentru cei care iubesc acest cereale. Hrișca trebuie preparată la abur conform unei rețete speciale seara, iar apoi să mănânce o cantitate limitată în ziua următoare. Este dificil de transferat.

5 kg in 7 zile, Loading...

Cu toate acestea, este foarte posibil să slăbești 7 kg în 7 zile și cu păstrarea masei musculare datorită proteinelor. Nu puteți mânca o cantitate mai mare la un moment dat. Respectă pe deplin principiile nutriției fracționate.

program de slabit in 7 zile dieta cu suc de rosii

Plusul este că poți mânca aproape tot. Restricțiile se aplică numai alcoolului interdicție completăzahărului și sării minim. Sport Pentru a pierde cu siguranță în greutate pe cei 7 kg preferați, susțineți dieta aleasă cu antrenamente. Dintre activitățile suplimentare, puteți sfătui aceleași care sunt prescrise pentru 5 zile.

Informații document

Timp de 10 zile Cu cât mergem mai departe în ceea ce privește timpul, cu atât mai sigur pentru sănătate devine pierderea în greutate. Dacă îl întindeți timp de 10 zile, nu va mai fi atât de urgent, ceea ce înseamnă că rezultatele vor fi mai persistente. De exemplu, fără sare normalizează echilibrul apă-alcalin din organism, chefirul va ajuta cu probleme digestive, legumele se vor hrăni cu vitamine.

Acestea ar trebui alese pentru a pierde în greutate cu 7 kg.

Timp de 5 zile

Fără sare Presupune utilizarea tuturor felurilor de mâncare fără sare. Este dificil de transferat, dar oferă rezultate excelente. Contraindicat la căldură. Bea cât mai multă apă pentru a evita deshidratarea. Chefir Dieta proteica, saraca in grasimi si saraca in calorii. În plus, puteți include lapte, pește, carne și ouă în dietă.

Vegetal Puteți pierde în greutate cu 7 kg dacă mâncați în principal legume cu conținut scăzut de calorii și legume fără amidon. Ca aliment suplimentar - fructe și proteine neîndulcite brânză de vaci și kefir, în primul rând. Sport În ceea ce privește sportul, aici puteți utiliza programul de antrenament programat pentru a pierde în greutate timp de o săptămână. Singura adăugare este creșterea duratei de jogging, mers pe jos, exerciții pe simulatoare.

Acest lucru va îmbunătăți performanța. Dintre metodele suplimentare, puteți sfătui, plus cele anterioare, să vă înscrieți pentru un masaj. Drenajul limfatic, cupping, anticelulitic va ajuta la scăderea kilogramelor în plus.

În 2 săptămâni Pierderea a șapte kilograme în două săptămâni este reală și fără diete stricte, deși fără restricții alimentare, într-un singur sport, cifra încă nu poate fi corectată.

Prin urmare, activitățile vor fi aceleași. Fără carbohidrați Dieta ar trebui să fie concepută în așa fel încât să nu se elibereze mai mult de 40 g de carbohidrați pe zi. Bărbații sunt încurajați să se sprijine pe carne, femeile - pe legume și fructe. Conținutul zilnic de calorii este de 1. Sportul este necesar pentru a construi masa musculară.

Please wait while your request is being verified...

Trebuie să mănânci strict la timp. Hollywood Puteți mânca doar la prânz și cină, micul dejun este exclus. Dieta se bazează pe proteine cu conținut scăzut de calorii și alimente vegetale. Carbohidrați și grăsimi interzise. Limitați sarea. Sport Nu mai trebuie să vă epuizați propriul corp, așa cum sugerează opțiunile pe termen mai scurt. Merită să-l ascultați aici.

Mușchii ar trebui să doară moderat. Dacă senzația este prea incomodă, reduceți efortul. Puteți adăuga exerciții de forță, puteți ridica un complex care funcționează pe o parte problematică a corpului - pentru abdomen, fese, brațe. Jogging-ul dimineața ar trebui să devină un obicei.