Dieta proteica de 5 zile. Dietă-fulger | Aşa slăbeşti 7 kg în două săptămâni


Dieta de doar 5 zile!

Pune-ti la treaba vointa timp de o saptamana si nu vei regreta… Amestecuri pentru mic dejun si variante Asigura-te ca iei micul dejun in fiecare zi! Bea o ceasca sau doua cesti cu cafea sau ceai negru, verde, din plante sau din fructe. Din fiecare lista alege un singur fruct, un singur aliment proteic si unul cu carbohidrati. Poti sa le amesteci cum vrei, important este sa nu mananci mai mult de unul.

Dieta Maggi

Fructe alege unul din lista 1 banana mare 1 mar sau o para mare 1 felie mare de pepene galben 1 grepfrut, taiat felii 80 g ananas, crud sau din compot, fara adaos de zahar un pahar ml cu suc de fructe cu pulpa 80 g capsune, zmeura, afine, simple ori in amestec fructele de padure inghetate sunt foarte bune.

Proteine o singura varianta din lista 2 linguri de iaurt simplu, semidegresat o cana cu lapte degresat un ou mare fiert sau jumari in teflon, fara grasime 3 felii subtiri de bacon, prajite pe gratar 85 g somon afumat sau ton, in suc propriu 75 g branza telemea g branza de vaci linguri fasole boabe sau linte, sau naut — gatite 40 g de nuci, alune sau fistic, fara sare Carbohidrati o singura varianta din lista 1 felie de paine integrala: neagra, Dieta, Graham, cu tarate, secara, ovaz, cu seminte de in, de floarea-soarelui, de dovleac etc.

La fel divas slăbire la micul dejun, numai ca de data asta poti sa alegi dieta proteica de 5 zile produse din lista de fructe si legume, unul din cea cu proteine si unul dintre hidrocarbonati.

Incearca sa le combini cat mai diferit. Fructe alege doua din lista 80 g din oricare dintre urmatoarele vegetale: vinete, morcovi, varza, conopida, broccoli, telina, patrunjel radacinaardei gras, rosii, praz, spanac, mazare, avocado, banane, struguri, kiwi, prune, portocale, mango, mere, pere, ananas etc.

Un aliment proteic, in asa fel citirea de slăbire acesta sa ocupe un sfert din farfurie. Foloseste o farfurie cu diametrul de 20 cm pentru masa de seara.

slabire din grasime

Alimentele cu proteine trebuie preparate la gratar, cuptor sau microunde. Nu este permisa prajirea lor in adaosuri de grasime animala sau vegetala, inclusiv untdelemn.

țintă să piardă în greutate

Peste salate nu pune sosuri sau ulei, ci numai otet de mere, balsamic sau lamaie si nu-ti unge felia de paine cu unt eventual, un strat foarte subtire de margarina. Si nu uita sa bei inca doua pahare mari cu apa plata. Mergi cat mai mult pe jos.

Dieta proteica de 5 zile

Exclude tentatiile din alimentatia zilnica Zaharul reprezinta o tentatie importanta daca il consumi regulat. Dupa primele doua zile fara dulciuri, nici nu vei mai simti nevoia lor. In aceasta categorie intra si bauturile nealcoolice dulci.

5 sfaturi pentru slăbit

Nu pune zahar nici miere in cafea si ceai — eventual, foloseste un indulcitor sintetic si nu te atinge de ciocolata! Alcoolul reprezinta calorii goale, de care nu ai nevoie acum.

Sarea in exces duce la retinerea apei in tesuturi, asa ca cel mai bine ar fi sa renunti la ea o vreme — macar o saptamana!

  • Dietă-fulger | Aşa Slăbeşti 7 Kg în Două Săptămâni | Libertatea
  • 250 de kilograme și doresc să piardă în greutate

Si, oricum, prea multa sare nu e buna nici pentru rinichi, nici pentru inima… Gustarelele sunt, si ele, interzise, cu exceptia cazului in care e cât timp să piardă 12 grăsimi corporale doar de un fruct, iar acesta este luat din portia de fructe permise la pranz sau cina.

Hidrocarbonatii rafinati sunt, si ei, interzisi.

Dietă-fulger | Aşa slăbeşti 7 kg în două săptămâni

Cand vine vorba de hidrati de dieta proteica de 5 zile, ai voie sa ii alegi doar pe cei cu un indice glicemic scazut, cum sunt pastele si painea integrala sau cei din ovaz, secara etc. Aceste produse sunt mai satioase decat cele din grau rafinat albe si iti mentin constant nivelul glicemiei din sange, eliminand si nevoia de dulciuri.

Prânz: kiwi, melon, pere sau orice alt fruct permis de dietă. Consumați până la plin. Cina: carne prăjită la abur.

Daca nu-l gasesti pe lista, pur si simplu nu il manca! Autor: Mihaela Doina Radulescu.