Cât timp să piardă 12 grăsimi corporale


Dieta și Nutriția Indiferent de scopul pe care îl aveți în sala de sport, dacă studiați adesea despre acest subiect, este foarte probabil că ați întâlnit termenii de îmbinare sau tăiere.

Opinia expertului

În acest text vom explica în detaliu ce înseamnă a face o încărcare sau o tăiere, care este importanța fiecăruia și care ar trebui să începem mai întâi. Ce este îmbinarea și tăierea?

Sincer, plierea și tăierea sunt doar noi termeni pentru a descrie fazele câștigului de masă și, respectiv, arderea grăsimilor. Vrac înseamnă volum, în timp ce tăierea înseamnă tăiere, ceea ce înseamnă că acești termeni nu sunt altceva decât argou echivalent cu "a face off" și "a lua tăiat" din Brazilia. Nimic altceva. Dar aceasta nu înseamnă că oamenii înțeleg corect ce reprezintă fiecare fază indiferent de ce slang utilizați.

Bulking sau tăiere: pe care ar trebui să facem mai întâi?

Ce este slăbitul din grăsime?

În funcție de situația actuală a corpului fizic, este posibil să fiți confundați între efectuarea de operații de tăiere sau tăiere. Poate că aveți o grăsime corporală de pierdut, dar, de asemenea, trebuie să câștigați urgent masa musculară. În acest caz, ar fi mai bine să vă concentrați asupra câștigării masei musculare și numai atunci îngrijorați de arderea grasimii suplimentare? Sau este mai bine să efectuați prima tăiere apoi să crească mai târziu cu o calitate în volum?

campanii de slabire

De ce nu realizați ambele și ardeți grăsime în timp ce obțineți masa musculară? Da, este normal să aveți îndoieli cu privire la volumul și tăierea.

Dar imediat și spre nefericirea cât timp să piardă 12 grăsimi corporale, dacă ați acumulat grăsime, prioritatea numărul unu ar trebui să fie aceea de a intra în tăiere și de a uita totul cel puțin pentru moment.

Norma masei musculare a unei persoane. Procentul ideal de grăsime

Numai dacă sunteți deja subțire foarte subțire, nu fals subțireputeți începe cu un a pierde din greutate. În ceea ce privește ambele în același timp pentru a economisi timp, din păcate, este foarte puțin probabil să se întâmple și veți înțelege de ce până la sfârșitul textului. Maestrul Arnold spunea deja: "dacă este roci, este pentru că este grasă".

slabire qiuqiu

Și foarte atent cu măsurători incorecte. Cele mai multe metode pentru măsurarea procentului de grăsime minimaliza Cât de mult grăsime aveți?. Când sunteți îndoieli, folosiți mereu bunul simț: dacă sunteți departe de a fi confundați ca o persoană definită, faceți o tăiere.

Și există un motiv extrem de convingător pentru care nu ar trebui să încercați să fugiți de el: Veți câștiga mai repede musculare atunci când vine timpul să faceți o încărcare. Cu cât procentul de grăsime este mai mic, cu atât mai bine tinde să fie împărțirea elementelor nutritive de către organism.

Tipuri de forme Full sau weightlifter? Puteți găsi de multe ori exemplu comun, în comparație cu grăsime și mușchi: om dolofan poate cantari kg și să se uite la acest lucru nu este destul de frumos, și culturist, și o greutate de kg, dar în același timp, având un procent scăzut de grăsime, cu toate acestea, pare destul de plăcut estetic. Aceeași greutate, dar forma este diferită. În primul caz, persoana va părea mult mai mare în dimensiune decât cea de a doua, dar greutatea între timp, aceștia au aceleași, deci care e misterul? Având în vedere întrebarea "Ce este mai greu: mușchi sau grăsime într-o persoană", toată lumea poate înțelege în mod clar ce acțiuni are nevoie să ia în funcție de scopul său de a construi o figură.

Cu alte cuvinte, cu cat esti mai subtire, cu atat mai mult beneficiezi corpul tau de la nutrientii ingerati. Mai multe substanțe nutritive vor fi folosite de organism, iar mai puțini nutrienți vor fi depozitați în depozitele de grăsimi. Acest lucru se datorează în principal sensibilității la insulină. Uită-te bine.

Modalități de a arde rapid grăsimile

Insulina este principalul hormon al nutrienților în celulele corpului. Cu cât este mai mare sensibilitatea corpului dumneavoastră față de insulină, cu atât mai mulți nutrienți vor fi utilizați pentru funcționarea corpului și a mușchilor.

Cu cât este mai mică sensibilitatea la insulină, cu atât mai multe cât timp să piardă 12 grăsimi corporale nutritive vor fi stocate sub formă de grăsime și nu vor fi bine utilizate de către mușchi și corp. Cu alte cuvinte, cu cât este mai mare procentul de grăsime, cu atât este mai mare sensibilitatea la insulină și cu atât mai mare este dificultatea de a câștiga masa musculară, în timp ce este mai ușor să câștigi grăsime.

Rata zilnică de grăsimi Procentul de grăsime corporală: cum să afli și pentru ce este? Rata zilnică de grăsimi Mai jos este o diagramă de la ACE American Council on Exercise și este una dintre cele mai frecvent utilizate diagrame de grăsime corporală. După cum puteți vedea, femeile au un procent mai mare de grăsime corporală decât bărbații la același nivel. Este mai mare la femei din cauza diferențelor precum hormonii, sânii și organele genitale.

De aceea faimosul subțire, atunci când încercăm să facem un volum, ajunge să nu mai câștigăm nimic altceva decît mai multă burtă și încremenire încă. Astfel, garantarea sănătății maxime și a sensibilității bune la insulină.

Ce este îmbinarea și tăierea ?

Cu cât este mai severă faza de tăiere, cu atât mai multă masa musculară va fi pierdută și cu atât mai mari vor fi șansele de a reveni la pătrat ulterior. Pe scurt, cine are exces de grăsime vreodată va pierde și acest lucru ar trebui să fie întotdeauna evitat. Cu acest lucru a spus, chiar și un volum curat, un pic de grăsime va fi încă obținut.

Acest lucru este normal și așteptat.

agenda de slabire

Ideea este că corpul tău reușește să profite mai bine de substanțele nutritive ingerate și ești subțire.