Batoane de slabit facute in casa


Ținem legătura!

Ele sunt indeosebi practice daca urmezi un program alimentar pentru cresterea masei musculare si ai nevoie de o solutie usoara de a-ti atinge necesarul proteic. Din pacate, majoritatea batoanelor proteice de pe piata sunt fie necalitative, nesanatoase sau exagerat de scumpe.

Iar mixurile de vitamine pe care le vezi adaugate in unele nu sunt nimic mai mult decat o reclama slabire hipertensiune, deoarece in realitate cantitatile nesemnificative si formele artificiale cu absorbtie redusa a acestora sunt MULT inferioare unui aliment simplu, precum cateva felii de portocala.

Uita-te cu atentie pe eticheta si cu siguranta vei fi uimit. Asta nu inseamna ca nu exista si batoane sanatoase.

3 RETETE de batoane proteice fara coacere - Life Care Blog - Batoane de slabit facute in casa

Totusi, daca ar fi sa compari pretul pe gram de proteina, vei vedea ca iesi MULT mai scump decat printr-un izolat proteic sau un aliment normal. De aceea, recomandarea mea e sa-ti creezi propriul tau baton proteic.

Da tava cu spray de gatit.

Folosind retetele din acest articol poti crea un baton cu: Ingrediente de calitate Exact cati carbohidrati, grasimi si prin urmare cate calorii doresti Gustul care iti regim de slabit usor mai mare placere Plus, poti varia usor retetele pentru a te bucura intotdeauna de o experienta noua.

Analizand si incercand diferite retete de pe internet, am descoperit ca exista doar 2 tipuri mari de batoane proteice facute acasa: 1.

Articole din aceeasi categorie

Reteta Baton Proteic fara Coacere Avantajul acestor batoane care nu necesita coacere e viteza si simplitatea cu care le poti face. Dezavantajul e ca nu le poti tine la temperaturi medii spre ridicate fara a se topi.

Prin urmare nu sunt ideale sa le iei dupa tine vara, decat daca le pui intr-un recipient si le mananci cu lingurita. Daca doresti o alternativa vegetariana, izolatul proteic din mazare e mult mai benefic, calitativ si gustos decat alte optiuni de pe piata.

  1. Reteta Batoane energizante cu seminte – Zi de zi mai bine
  2. Retete de batoane proteice
  3. Batoane proteice homemade
  4. Concluzie Batoane de cereale făcute în casă Batoanele de cereale din comerț au, de multe ori, adaos de zahăr și pot avea un exces de calorii.
  5. Batoane Proteice de Casa - Reteta Suprema
  6. Vezi detalii produs Mod de preparare reteta Batoane energizante cu seminte Intr-o tigaie antiaderenta, prajeste usor semintele de susan, la foc mediu, pana cand isi elibereaza aromele; amesteca periodic folosind o lingura de lemn.
  7. Fără gluten Fără lactate Fără ou Fără nuci Fără histamină După ingrediente Urmărește-mă Batoane proteice simple fără gluten, fără zahăr Dacă îți plac batoanele proteice în genul batoanelor Quest sau altele similare doar ceva mai puțin lipicioasecu siguranță vei adora aceste minunății.

Citeste mai multe detalii in ghidul complet de suplimente. Baza Fibroasa Cantitate: Cel mult egala in volum cu concentratul proteic. Poate varia in functie de preferinte. Fulgii de ovaz sunt o alegere excelenta pentru a adauga consistenta batonului proteic. Ideal ar trebui inmuiati inainte de a-i folosi, macinati pierde grasimea simpla cumparati direct sub forma de faina.

Alternativ, pentru o reteta cu mai putini carbohidrati poti alege faina de cocos, faina de migdale sau o pudra bogata in fibre precum VitaFiber. Ingredient de Legare Cantitate: Cam un sfert din cantitatea de proteine.

batoane de slabit facute in casa ceaiuri care ajuta la slabit

Un batoane de slabit facute in casa de unt de arahide, unt de migdale sau alte unturi similare ideal nesarate vor ajuta mult la legarea intregului mix, dandu-i o consistenta si un gust mai placut. Lichid Cantitate: Minimul necesar pentru a forma un aluat solid.

Apa este alegerea mea personala, dar poti folosi lapte de vaca, lapte de migdale sau alte lichide.

batoane de slabit facute in casa butuc de slăbire

Ingrediente extra pentru gust, textura si diversitate Variind aceste ingrediente poti crea sute de tipuri de batoane proteice. Pentru indulcire iti recomand miere sau stevia… Pentru diverse arome poti adauga scortisoara, esenta de vanilie, cacao, coaja de lamaie, fructe deshidratate, etc… Iar pentru textura poti adaga fulgi intregi de cocos, seminte de chia, tarate de psyllium, diverse tipuri de nuci macinate, seminte si multe altele.

Cantitatile alese depind de batoane de slabit facute in casa tale nutritionale si am sa-ti arat imediat cum sa le estimezi. Modul de preparare este simplu: Amesteci toate ingredientele solide intr-un bol mare, cat mai omogen pentru a avea cantitati similare de proteine in toate batoanele. Amestecarea va fi dificila, dar e foarte important sa nu exagerezi cu lichidul pentru a nu face batoanele prea moi. Pui tot amestecul intr-o tava la grosimea dorita a unui baton si il tii la frigider pentru cateva ore sau la congelator pentru cateva zeci de minute inainte de a le taia in bucatele si incerca.

Reteta Baton Proteic la Cuptor Al doilea tip de reteta e putin mai complicata si necesita coacere la cuptor, dar batoanele proteice gatite in acest fel au o textura mai solida si pot fi luate usor la pachet.

Batoane proteice pentru toate gusturile Atunci cand incepi sa ai o viata activa si o rutina de sport, este esential sa ai o alimentatie corespunzatoare. Avantajul cand faci sport este ca poti sa te bucuri de gustari, pentru a-ti mentine nivelul de energie ridicat pe tot parcursul zilei, ideea de baza fiind ca acestea sa fie sanatoase si pline de proteine, pentru ca muschii tai sa se refaca dupa efort. Iata 3 retete de batoane proteice pe care sa le incerci daca esti cautarea gustarii ideale! Batoane proteice pentru toate gusturile 1. Mod de preparare: 1.

Pe langa ingredientele anterioare, aceasta reteta mai include: Oua Cantitate: 2 pana la 4 pentru o tava, optand pentru mai multe in cazul fainii de cocos.

In plus adauga proteine si grasimi sanatoase batonului proteic. Modul de preparare este urmatorul: Incalzesti cuptorul la grade Celsius Amesteci toate ingredientele intr-un bol mare Pui amestecul pe o foaie de gatit unsa cu unt, intr-o tava si le bagi la cuptor Verifici din cand in cand, stiind ca batoanele vor fi gata cand poti sa le tai de sus pana jos fara ca aluatul sa se lipeasca de cutit.

Cum masori si reglezi cantitatea de proteine Cantitatea de proteine e factorul principal intr-un baton proteic si determina cantitatile tuturor celorlalte ingrediente. Pentru a sti cat izolat sa folosesti trebuie mai intai sa te gandesti: cate proteine doresti sa consumi la o masa pentru cate zile vrei sa gatesti odata …apoi sa calculezi cate masuri ai nevoie.

Spre exemplu, sa zicem ca vrei sa folosesti batonul proteic pentru a face rost de 30g de proteine si vrei sa gatesti botanică slăbită guatemala data pentru 5 mese.

Cu ce poți înlocui pâinea?

Nota: Daca e prima data cand incerci sa-ti faci propriul baton proteic, iti recomand sa folosesti cantitati cat mai mici in caz ca experimentul nu-ti iese perfect din prima. Apoi, stiind cantitatea de izolat proteic folosita, poti estima usor restul ingredientelor dupa cum urmeaza: Cum reglezi cantitatile de carbohidrati si grasimi prin urmare si Caloriile totale Pentru un baton reusit, cantitatea de baza fibroasa ar trebui sa fie cel mult egala in volum cu izolatul proteic.

Fii energica si scapa de kilogramele in plus cu batoanele proteice Herbalife batoane proteice homemade De fiecare data cand organismul tau este slabit si lipsit de energie, metabolismul isi incetineste activitatea, iar alimentele pe care le consumi sunt transformate in stocuri de grasime. Din acest motiv, chiar daca tii o dieta, rezultatele intarzie sa apara. Cu cat esti mai energica, cu atat ai mai multa putere sa fii activa, iar rata metabolica functioneaza mai bine pentru a arde grasimile. Batoanele proteice sunt o sursa excelenta de substante nutritive care alimenteaza muschii si contribuie la topirea celulelor adipoase. Medicii nutritionisti confirma faptul ca proteinele, bogate in aminoacizi esentiali, sunt necesare pentru dezvoltarea si mentinerea masei musculare, dar si pentru accelerarea procesului metabolic de ardere a grasimilor.

Spre exemplu: Daca ai pus 6 portii de izolat proteic, o solutie simpla e sa folosesti aceeasi masura pentru a pune 6 portii de baza fibroasa. Nu este o regula exacta. Fara indoiala poti incerca si cu mai putine si cu mai multe, dar nu uita ca pe masura ce adaugi tot mai multe ingrediente, procentul de proteine per baton scade si va trebui sa mananci cantitati mai mari.

O cupa de Slabire bpac Whey Protein are un volum de ml, echivalentul a 4 linguri de bucatarie. Aceeasi dimensiune are urmatoarele valori nutritionale in functie de baza fibroasa pe care o alegi: Faina de Ovaz Calorii: 7g Proteina, 35g Carbohidrati din care 5 fibra4g grasime Faina de Cocos Calorii: 4g Proteina, 16g Carbohidrati din care 10 fibra4g grasime Faina de Migdale VitaFiber 80 Calorii: 0g Proteina, 36g Carbohidrati din care 35 fibra0g grasime Astfel, daca vrei un baton proteic cu minim de carbohidrati non-fibre poti alege VitaFiberiar daca vrei un baton cu cat mai multi cabohidrati non-fibre poti alege faina de ovaz.

De asemenea, unturile ingredientele de legare in varianta fara coacere vor contribui cu o cantitate semnificativa de proteine, carbohidrati si grasimi.

One moment, please

Iata cat contine o singura lingura de bucatarie de aproximativ 16g din acestea: Unt de arahide Calorii: 4g Proteina, 3g Carbohidrati din care 2 fibra8g grasime Unt de migdale Calorii: 2g Proteina, 3g Carbohidrati din care 0.

Folosind aceste reguli simple poti crea sute de variante de batoane proteice delicioase, mult mai sanatoase si mult mai bine potrivite nevoilor tale nutritionale decat orice gasesti pe piata. Spor la gatit!

batoane de slabit facute in casa slăbit emoji