10 reguli de slabit. Cele 10 reguli pe care să le respecți dacă vrei să slăbești și să rămâi slabă - scoalacosmetologie.ro


Asta înseamnă că trebuie să găsești strategii care să se plieze pe stilul tău de viață. Dieta de slăbit restrictivă, care te privează de nutrienți sau de anumite categorii de alimente este de cele mai multe ori sortită eșecului. Dar dacă iei în considerare preferințele tale, stilul tău de viață și ținta ta în ceea ce privește numărul de kilograme de care vrei să scapi, este foarte posibil să găsești un plan care să te avantajeze.

Înainte de a începe, gândește-te la: Ce diete ai mai încercat. Ce ți-a plăcut 10 reguli de slabit ce nu ți-a plăcut la ele? Ai putut urma dieta de slăbit până la capăt? Ce a funcționat și ce nu a funcționat? Cum te-ai simțit din punct de vedere fizic și emoțional pe parcursul dietei?

10 reguli pentru slăbit

Care este bugetul tău. Unele programe de slăbit presupun achiziția unor suplimente sau implică anumite alimente mai scumpe. Preferințele tale culinare. Dacă dieta de slăbit implică consumul frecvent de alimente care nu îți plac, probabil nu o vei putea ține.

Alte considerații.

sveltaflor ceai pareri

Ai anumite probleme de sănătate, de tipul diabetului, bolilor cardiovasculare, alergiilor alimentare? Dar dieta de slăbit sănătoasă, care presupune scăderea lentă în greutate, este mult mai indicată pentru a menține rezultatele pe termen lung. O reducere a greutății cu aproximativ 1 kilogram pe săptămână este frecvent recomandarea specialiștilor. În unele situații scăderea mai rapidă în greutate poate fi sigură, dacă este făcută corect — mai ales sub supravegherea unui specialist.

întrebări de slăbire

Slăbirea sănătoasă presupune un angajament pe termen lung și solicită modificări în prinvința comportamentului alimentar și a activității fizice. Modificările comportamentale pot avea cel mai important impact asupra reușitei unei diete de slăbit. Pentru a reuși să faci față unui program de slăbit, acesta trebuie să-ți ofere flexibilitate nu interzice complet anumite alimente sau grupe de alimenteechilibru trebuie să ofere cantitate adecvată de nutrienți și caloriisatisfacție să conțină alimente care îți plac și să includă și activitate fizică.

cogi berries

Doar pentru că o dietă este populară, nu înseamnă că este potrivită pentru tine. Caută așadar dovezi și explicații științifice coerente și clare și interesează-te despre riscuri și despre rezultate. Evită în general dietele de slăbit care fac foarte multe promisiuni. Slăbește sănătos urmând 10 reguli de bază Pentru a slăbi eficient și sănătos, încearcă să respecți câteva reguli de bază. În felul acesta îți poți construi un regim personalizat pentru scăderea în greutate.

Cel mai simplu mod de a face asta este să reduci aportul energetic calorii față de nevoile zilnice.

10 reguli de aur pentru un corp frumos și sănătos, fără cure de slăbire

Ca să reușești acest lucru ia în considerare următoarele reguli și sfaturi pentru slăbit. Regula 1: Consumă mese regulate Evită săritul peste mese. Un orar regulat al meselor te ajută să menții nivelul de sațietate și să ai energie întreaga zi.

Mesele dezorganizate determină lipsa controlului în privința gustărilor și lipsa atenției în privința dimensiunilor porțiilor.

10 Reguli pentru Piele Radianta si Sanatoasa

Regula 2: Limitează gustările Gustările nesănătoase, constând în dulciuri, produse de patiserie, chips-uri aduc extra-calorii, fără să ofere și substanțe nutritive.

Dacă simți nevoia de a lua o gustare, încearcă o variantă cu puține calorii, cum ar fi fructele proaspete, iaurturile cu puține calorii, tonul la conservă, legumele precum castraveții sau roșiile.

Astfel, dieta de slăbit nu va fi în pericol să se transforme într-un eșec. Regula 3: Favorizează consumul de fibre Fibrele absorb apa și își măresc volumul la nivelul stomacului, creând senzația de sațietate. Pentru un aport consistent de fibre consumă o varietate de alimente integrale de origine vegetală, cum sunt cerealele integrale, fructele, legumele, leguminoasele pentru a stimula scăderea în greutate. Alimentele bogate în fibre conțin în general și o cantitate mare de vitamine și minerale și sunt frecvent recomandate în dieta de slăbit.

Top 10 reguli de la dieta daneză. Cum să slăbeşti în 13 zile

Regula 4: Redu consumul de grăsimi Reducerea cantității de grăsimi pe care o consumi este o metodă foarte bună de a reduce aportul caloric total, pentru că grăsimile sunt surse concentrate de calorii. Dacă gătești acasă, elimină grăsimea vizibilă din preparate și alege modalități de preparare a alimentelor care nu implică utilizarea unei cantități mari de grăsimi prăjirea. Nu evita totuși toate sursele de grăsime. Consumă ocazional alimente care conțin grăsimi sănătoase, cum sunt peștele, fructele oleaginoase sau avocado.

Please wait while your request is being verified...

Pentru o sănătate bună ai nevoie și de grăsimi. Regula 5: Redu consumul de zahăr Zahărul aduce multă energie și foarte puțini nutrienți utili. Pentru a pierde în greutate limitează consumul de zahăr, provenit mai ales din produsele dulci pentru desert. Poți considera fără rezerve zahărul un inamic în dieta de slăbit.

Dr. Bilic: 10 reguli de bază pentru succesul dietei

Atenție la toate produsele însă. Foarte multe conțin zahăr adăugat, de la sosuri, până la cereale pentru mic dejun și iaurturi cu fructe. Ai grijă și la băuturile răcoritoare pentru că pot conține cantități mari de zahăr adăugat.

Cea mai sigură și eficientă soluție pentru hidratare este apa. Regula 6: Mănâncă mai puțin în general Chiar și alimentele sănătoase consumate din abundență pot cauza acumularea kilogramelor în plus sau lipsa apariției rezultatelor în urma unei diete de slăbit. Așa că este important să păstrezi întotdeauna moderația. Este important și să dobândești noi abilități, cum ar fi să îți dai seama când ai tendința de a mânca pe fond emoțional sau 10 reguli de slabit reușești să evaluezi mai ușor numărul de calorii pe care îl conțin alimentele.

Regula 10 reguli de slabit Atenție la momentele și perioadele festive Cele mai multe gustări ceaiuri de plante care ajuta la slabit abundă în calorii.

sfaturi nemaipomenite de slăbit

Limitează cantitatea de produse cu multe calorii pe care o consumi de Sărbători sau la petreceri. Consumă porții mici sau înlocuiește preparatele festive cu fructe proaspete.

Nu te învinovăți dacă ai avut un mic derapaj și caută să nu faci din asta o obișnuință. Încearcă să compensezi micile excese cu activitate fizică. Regula 8: Practică o activitate fizică Recomandarea generală pentru o viață sănătoasă este să reușești să faci o activitate fizică de intensitate moderată pentru de minute pe săptămână, echivalentă cu 30 de minute pe zi pentru 5 zile pe săptămână.

Dacă vrei să scazi în greutate, recomandarea este să crești timpul dedicat activităților fizice la de minute pe săptămână. Este important să incluzi în rutina ta atât exercițiile aerobice, cât și pe cele de rezistență.

Nu uita nici de cei